3, 2, 1, START

0 Comments

     Salut! Ma numesc Popescu Patricia-Violeta, sunt studenta la universitatea Babes-Bolyai specializarea informatica si am 18 ani. Sunt scorpion si indeplinesc in proportie de 90% toate caracteristicile acestei zodii, sunt o persoana deschisa si directa, iar acesta este blogul meu.
        Dupa o perioada in care am postat pe blogul "Picaturi de Stil", am realizat ca vreau sa pun mai mult accent pe ceea ce fac eu personal... asa a aparut blogul pe care te afli tu acum: Unlimited.
      Cu toate ca m-am hotarat foarte greu in privinta noului nume, sunt in sfarsit multumita de alegerea facuta.
      Referitor la continutul acestui blog, am sa va impartasesc gandurile mele referitoare la diferite aspecte ale vietii pe care fiecare le intalnim la un moment dat, dar si despre pasiunile mele, iar alaturi de acestea am sa atasez si poze, desigur. Primul blog continea sfaturi generale despre moda si sanatate fara nimic personal, in schimb, viata fiecaruia este unica, speciala, interesanta in felul ei si consider ca am ce sa va impartasesc de acum inainte.
       Ca sa va fac un scurt rezumat, viata mea functioneaza dupa 3 factori principali: Inteligenta, Sport, Stil; despre acesti 3 factori voi scrie si pe acest blog.

       Ma puteti gasi oricand pe contul meu de Instagram sau pe cel de Facebook daca aveti si voi ceva de impartasit cu mine; am lasat link-urile mai jos.

Facebook: Pati Violeta
Instagram: Pati Violeta
Mail: popescupatricia98@yahoo.com

























You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...