Sportul: de la necesitate la stil de viata

0 Comments


          Dupa cum v-am zis in articolul trecut au avut loc multe schimbari dar pasiunea mea pentru sport este indistructibila. Daca la inceput voiam doar sa arat mai bine, acum a devenit un stil de viata de care sunt foarte multumita. Nu as renunta la sport pentru nimic in lume! Oricat de putin timp voi avea la dispozitie o sa gasesc mereu loc pentru sport.

          Cred ca sportul nu mai are nevoie de asa multa reclama ca inainte. Din ce in ce mai multi oameni se apuca sa practice diferite sporturi, iar acest lucru nu poate decat sa ma bucure. Mentalitatea umana s-a schimbat, oamenii sunt mult mai deschisi la noile activitati care apar


          In ceea ce ma priveste pe mine, nu merg la sala, dar mi-am improvizat o mini sala la mine acasa, iar din cand in cand mai cumpar obiectele care imi lipsesc pentru a reusi sa execut o gama larga de exercitii pentru toate grupele musculare.
          Activitatea mea fizicanu consta doar in exercitii fitness, imi place la fel de mult sa alerg si sa merg cu bicicleta (lucru pe care l-am facut toata vara). Mersul pe bicicleta nu numai ca te tine in forma dar te si relaxeaza si iti da posibilitatea sa te simti liber si sa descoperi locuri noi. O sa am un articol special numai despre acest aspect. Pana atunci, Stay fit!




You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...