80 % negru

0 Comments
               
                    In ultimul timp incep sa introduc din ce in ce mai des negrul in tiutele mele, fapt ce aproape ca il uram cand eram mica. Mi se parea ca hainele colorate arata cel mai bine, eram in fond un copil care nu avea notiunea stilului. In realitate negrul este minunat, asa cum pe fetele mai plinute le face sa arate mai slabe, tot asa de bine se potriveste si celor mai slabute, ca mine.

                     Fireste ca orice tinuta neagra are nevoie de un element care sa aduca culoarea, in cazul meu fiind flanelul in dungi. Negrul pe langa faptul ca arata foarte bine, se pricepe de minune sa puna in evidenta elementul dorit de noi. Priveste numai cum flanelul este scos in evidenta in pozele acestea.
                     Hainele sunt confortabile si merg pe stilul sport, de aceea nu am folosit niciun accesoriu.
                     Sper ca v-a placut micul meu articol de astazi.Pe data viitoare! <3



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...