Toamna, speciala in felul ei

0 Comments

Toamna nu este unul dintre anotimpurile mele preferate, as putea spune chiar ca se afla la coada clasamentului. Cred ca toamna nu a reusit sa intre in gratiile mele datorita faptului ca vremea nu mai este atat de prietenoasa, iar frigul nu imi este deloc pe plac. Pe langa nemultumirile pe care le am eu legate de acest anotimp, toamna ofera un cadru unic prin nuantele aramii ale copacilor si atmosfera pe care o ofera (de altfel fiecare anotimp ofera un cadru unic) si trebuie sa recunosc ca aceasta coloreaza cu nuantele ei gradinile, parcurile, livezile si parca intraga natura capata un alt aspect.

Trecand peste capitolul anotimpurilor, va prezint astazi un outfit de toamna in care am folosit o veste din piele naturala care merge foarte bine cu incaltarile crem cu toc inalt.





You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...