Bicicleta & Timpul liber

0 Comments

          Mersul pe bicicleta este activitatea mea preferata din timpul liber, este o modalitate foarte buna pentru mine de a ma relaxa in natura deoarece nu merg cu bicicleta prin oras, ci in afara acestuia prin satele dinspre munte. Imi place foarte mult acest tip de iesire mai ales pentru ca am parte de compania prietenului meu si descopar locuri noi impreuna cu acesta. In general incercam sa mergem cat de mult putem cu bicicleta si cat de mult ne permite timpul, trecand prin sate necunoscute, admirand viata de la tara si respirand aer curat. Pentru mine reprezinta o portita de scapare din viata cotidiana, un portal spre viata pe care o duceam candva in copilarie; peisajele si oamenii din satele prin care trecem fac totul sa para foarte familiar pentru mine, astfel uit imediat activitatiile monotone ale vietii de zi cu zi si am o satisfactie personale pe care nu o pot explica in cuvinte. Intalnim adesea multe locuri frumoase cu livezi, campuri, dealuri sau munti cu peisaje inedite si cu animale specifice zonei.

          Desi nu lucreaza grozav grupele musculare, mersul pe bicicleta tonifica zona coapselor si este o modalitate perfecta de a arde calorii mai ales daca traseul ales consta intr-un drum de munte. Este o modalitate buna de a te mentine in forma atat fizic cat si psihic; iar, daca alegi locul potrivit, nici nu vei simti oboseala pana a doua zi. 

       Puteti lasa mesaje spunandu-mi care este sportul vostru preferat aici, sau pe contul meu de facebook sau pe cel de instagram (pe care le gasiti la finalul articolului 3-2-1-start).


You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...