Pasiunea pentru mersul pe bicicleta

0 Comments

Mersul pe bicicleta este activitatea mea preferata din timpul liber, este o modalitate foarte buna pentru mine de a ma relaxa in aer liber. Imi place sa ies cu bicicleta alaturi de prietenul meu si sa mergem spre munte cat de mult putem si cat de mult ne permite timpul, trecand prin sate necunoscute si admirand viata de la tara. Pentru mine reprezinta un mijloc de evadare pentru cateva ore din oras, peisajul si oamenii din satele prin care trecem ma fac sa imi aduc aminte de copilarie, sa uit de activitatiile monotone ale vietii de zi cu zi si sa am o satisfactie personale pe care nu o pot explica in cuvinte. Intalnim adesea multe locuri frumoase in livezi, campuri, dealuri sau munti cu peisaje inedite.

Desi nu lucreaza grupele musculare, mersul pe bicicleta tonifica zona coapselor si este o modalitate perfecta de a arde calorii mai ales daca traseul ales nu este un drum drept. Este o modalitate buna de a te mentine in forma atat fizic cat si psihic. 

Puteti lasa mesaje spunandu-mi care este sportul vostru preferat aici, sau pe contul meu de instagram:
https://www.instagram.com/pati_violeta/. De asemenea imi puteti trimite intrebari in privat si va voi raspunde la ele.






You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...