Camasi & dungi

0 Comments

          Pentru ca imprimeul in dungi este la moda in fiecare an, dupa cum am scris in in articolul despre tendintele in moda anului 2017 (click aici pentru articol), m-am decis sa postez aceste doua poze in care am combinat o camasa subtire in dungi cu o pereche de blugi taiati, o jacheta de blug si o pereche de incaltari sport. Am ales acest lucru deoarece, mai ales in aceasta perioada, camasile in dungi sunt foarte populare existand in aproape toate magazinele din mall-uri in diferite forme si marimi.

          Desi pana acum evitam imprimeurile in dungi, nu am nicio idee din ce motiv, acum am realizat ca imi plac foarte mult. Asa cum am mai spus si in articolul initial, trebuie sa stim cum trebuie sa fie purtate dungile deoarece in magazine gasim o varietate de tipuri de dungi (de la diferite marimi la diferite culori). In mare, trebuie stiut faptul ca la fel cum negrul subtiaza talia si ne da un aspect mai suplu si mai alungit, si dungile asezate vertical au acelasi efect; in schimb, dungile orizontale au tendinta de a da un aspect mai lat al corpului decat este acesta in realitate. O alta greseala, in viziunea mea personala, este de a purta mai multe elemente cu imprimeu in dungi in acelasi timp, o singura piesa dungata este suficienta.



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...