Imprimeu in dungi

0 Comments

Pentru ca imprimeul in dungi este la moda in fiecare an, dupa cum am scris in in articolul despre tendintele in moda anului 2017 (click aici pentru articol), va voi prezenta o tinuta care presupune o camasa lejera in dungi.

Desi pana acum cativa ani nu purtam absolut deloc dungi, in ultimul timp au inceput incet incet sa fie introduse in tinutele mele fara sa-mi dau seama si imi place foarte mult aspectul pe care reusesc sa il dea acestea. Asa cum am mai spus trebuie sa stim cum trebuie sa fie purtate dungile deoarece in magazine gasim o varietate de tipuri de dungi (de la diferite marimi la diferite culori). In mare trebuie stiut faptul ca la fel cum negrul subtiaza si dungile asezate vertical au acelasi efect, in schimb dungile orizontale au tendinta de a da un aspect mai lat al corpului decat este acesta in realitate.







You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...