Noi inceputuri, noi preferinte!

0 Comments


          Nu sunt mandra de faptul ca nu am mai scris nimic pe acest blog de aproape un an si sunt tare nerabdatoare sa o fac din nou. Am observat ca primul articol a fost publicat pe 13 septembrie 2015, se pare ca septembrie este luna in care dorinta de a scrie pe blog este reinviata asa ca ma apuc de treaba.

          In mare pot spune ca s-au schimbat foarte multe in acest interval in care nu am mai scris... de la inlaturarea micilor prejudecati pe care le aveam pana la schimbarea radicala, as putea spune, a aspectului fizic.

          Am zabovit putin in privinta primului subiect pe care sa-l abordez dupa o asa lunga perioada de intrerupere a blogului. Am inceput prin a ma uita la pozele din perioada in care m-am oprit din a mai posta si am realizat cate schimbari au avut loc de atunci (schimbari pe care le voi trata pe rand in articolele urmatoare). Poza care mi-a atras atentia este urmatoarea:



          Trebuie sa recunosc ca nu am privit niciodata lungime unghiilor cu un asa mare semn de intrebare ca acum. Pur si simplu atunci nu realizam cat de mult crescusera unghiile mele. De vreo 4 luni am renuntat in a le mai lasa sa creasca... mi-am dat seama ca o unghie scurta si ingrijita denota mult mai multa eleganta decat una lunga si arata mult mai finut si elegant. Nu numai ca nu imi mai plac unghiile lungi dar imi si creaza un sentiment de repulsie cand le vad la alte persoane.

            Cat despre unghiile false, nu inteleg cum poate sa placa cuiva asa ceva,  si mai ales... nu o sa pot intelege niciodata cum poti sa stai cu unghiile acelea badarane si sa-ti mai si pice cateva dintre ele si tu sa stai in continuare cu 9 in loc de 10 unghii... mi se pare de-a dreptul nepotrivit si consider ca este o poluare vizuala. In orice caz, nu am nimic cu persoanele care isi pun unghii false, este strict alegerea fiecaruia iar gusturile nu se discuta!



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...