Secretul rujului care dureaza... si dureaza!

0 Comments
    
             V-am promis intr-un articol anterior din septembrie ca o sa va arat cum obtin eu un ruj maro cu unul rosu si putina pudra. Rezultatul este o nuanta pe care eu inca nu am gasit-o la niciun ruj, si care dureaza o zi intreaga. Ai nevoie de o pudra si un ruj rosu aprins.

             Pasi:
            -aplicarea rujului rosu aprins (grija la margini deoarece fiind o nuanta foarte stridenta orice mica depasire a conturului va strica aspectul general al buzelor);
            -aplicarea pudrei cu un burete peste ruj (iarasi grija la margini);
            -amestecati bine rujul cu pudra prin frecarea buzelor intre ele, acum aveti o nuanta inchisa, mata de visiniu;
            -asteptati 5 minute, daca va place nuanta poate ramane asa...
            -...sau puteti sterge cu un disc demachiant buzele, va va ramane o nuanta de roz pal mat care nu va va parasi cel putin 12 ore si care orice ati face nu se va lua de pe buze.

           Sper ca v-a placut ceea ce v-am impartasit in seara aceasta si sper sa va fie de folos.Pe data viitoare!
                                                                   Nuanta de visiniu:
                               
                                           Nuanta de rozaliu ramasa (dupa 7 ore de la aplicare):




You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...