Outfitde toamna

0 Comments
  

               A trecut ceva timp de la ultimul articol, dar nu puteam sa las toamna sa treaca asa nebagata in seama fara sa o surprind in toata splendoarea ei intr-un articol pe blogul meu. A fost un weekend placut si relaxant in care am admirat frumusetea frunzelor cazute pe alei. Prin outfitul acesta am incercat sa fiu in ton cu atmosfera.

               Rochia visinie pe care v-am prezentat-o deja intr-un articol anterior, de data aceasta pusa mai mult in evidenta datorita strampilor negri care ii confera un look aparte, se integreaza in peisaj datorita culorii. Incaltari sport, in fond toata tinuta este in stil sport; si parul drept.


               Am ales sa folosesc un singur accesoriu, deoarece doua mi se pareau deja prea multe, si anume un inel destul de masiv dar foarte dragut si interesant in acelasi timp prin detaliile minutioase de care dispune.

              Sper ca ati reusit si voi sa va bucurati de zilele de toamna si ca v-a placut articolul de astazi. Pe data viitoare!




You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...