Sandale & Sosete

0 Comments


                      Devine din ce in ce mai greu in perioada aceasta sa gasesc o zi frumoasa in care sa fiu si libera, si cum in acest weekend a tot plouat tot ce imi ramane de facut este sa ma uit peste pozele de acum cateva zile cand totul era insorit si plin de viata. Privesc concomitent pozele si vremea de afara si pare sa le desparta zile bune.

                      In orice caz,voiam sa va vorbesc despre acest stil: sandale cu sosete. Considerat oribil cu ceva timp in urma, ei bine, in prezent a devenit ceva normal printre inraitii modei. Este prima data cand incerc asa ceva si nu cred ca voi uita vreodata privirile unei doamne in varsta atintite asupra picioarelor mele in autobuz in timp ce ma intorceam acasa.


              Mie personal imi place foarte mult si ma gandesc ca pe viitor sa combin culori diferite pentru sosete si sandalele cu toc, insa pentru moment ma multumesc cu ambele negre pentru a nu iesi prea mult in evidenta. Pe langa acest aspect, ceea ce imi mai place la aceasta tinuta este partea de sus deoarece contine detalii subtile pe care le-am surprins in pozele de mai jos.



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...