O zi insorita

0 Comments


                      Devine din ce in ce mai greu sa gasesti o zi frumoasa in care sa fii liber, si cum in acest weekend a tot plouat tot ce ramane de facut este sa ma uit peste pozele de acum cateva zile cand totul era insorit si plin de viata. Privesc pozele acestea si vremea de afara si pare sa le desparta cateva luni bune. In orice caz, a fost o zi excelenta meritand fiecare clipa stata in aer liber. Am optat pentru o coafura in ton cu peisajul (desi nu stiam initial unde merg :)) ) si o tinuta lejera si destul de simpla. Parul a fost incretit cu o zi inainte, iar apoi l-am prins lasand cateva suvite desfacute.


                   Referitor la tinuta, urmaresc de mult stilul sandalelor cu sosete si mi se pare o nebunie, dar imi place foarte mult; amintesc cu aceasta ocazie articolul Sosetele s-au intors! de pe Picaturi de Stil in care am scris amanuntit despre ecuatia sosete+pantofi/sandale. Am ales culoarea neagra pentru ambele astfel incat sa nu iasa prea mult in evidenta, in conditiile in care sunt abia la inceput in flosirea acestei combinatii si nu vreau sa fac vreo gafa vestimentara. Probabil in primavara, cand vremea va fi favorabila, o sa incerc culori diferite, sunt foarte curioasa sa vad ce o sa iasa.



               
                Dupa cum spuneam mai sus, este o tinuta simpla de aceea si detaliile sunt subtile, dar ca intotdeauna fac diferenta Orice alegere vestimentara ati face nu uitati sa profitati de orice clipa de liniste pentru ca nu va dati seama cate efecte benefice are asupra organismului.



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...