Visiniul

0 Comments
                      
          Putina culoare in zilele acestea ploioase nu strica nimanui. Vremea ne ajuta sa iesim mai usor in evidenta, in sensul ca daca natura nu ne ofera o gama larga de culori o putem face noi oferind astfel un contrast care ne va pune in centrul atentie.
             Astazi va prezint o combinatie simpla dar interesanta. O rochita visinie stramta, un flanel calduros alb, si incaltari cu toc in ton cu rochia (am sa pun o poza cu ele mai jos). Este una dintre tinutele in care ma simt cel mai bine, putine piese care arata in acelasi timp bine si sunt si comode. Una din regulile de care tin cont mereu cand aleg accesoriile este "less is more", fapt ce reiese si din accesoriile folosite in aceasta tinuta, care defapt sunt reprezentate doar de o curea si o pereche de cercei pe care din pacate nu am pozat-o individual.
          Flanelul face parte din colectia noua de iarna, cea a articolelor super pufase si super calduroase. Am deja 3 piese din acest fel si inca simt nevoia de a-mi mai cumpara. Sunt pur si simplu irezistibile si foarte utile.
          Incaltarile reprezinta dragostea mea din toamna. Le port destul de rar pentru a le pastra intr-o stare buna. . De cand le-am vazut prima data in magazin am stiut ca vor fi ale mele si iata-le aici.
                           



You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...