Blugii taiati - must have

0 Comments

                    Salutare. Vreau sa va multumesc pentru ca va aflati in acest moment pe blogul meu. A fost un pas mare sa incep unul nou si sunt foarte fericita sa vad ca va place la fel de mult ca primul, si cu timpul poate chiar mai mult <3. Blogul incepe sa fie cunoscut si in alte tari asa ca m-am gandit sa marchez aceasta realizare cu outfit-ul pe care il vedeti in pozele de astazi. 

                    Articolele au o oarecare intarziere datorita faptului ca timpul meu este destul de limitat. Pozele acestea le pun astazi dar au deja o saptamana. De obicei sunt o persoana foarte punctuala si ma streseaza putin faptul ca sunt in urma cu blogul..

                     Outfit-ul nu este in totalitate nou deoarece deja v-am prezentat geaca si incaltarile, dar este o combinatie noua care a avut mare succes in cercul meu de prieteni. Accesoriul este foarte simplu, aminteste-ti "less is more", si este foarte potrivit pentru topul negru.Tinuta aceasta are numai aspecte care le ador :blugi taiati si rasfranti , top negru, culoarea visiniu (marsala) si accesorii subtile, care apropo sunt cele mai bune.

                        Multumesc inca odata pentru sustinere <3. Pe data viitoare!






You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...