Problema grasimii de pe abdomen

0 Comments

                     A venit momentul sa discutam iar despre sport. O sa fie multe articole de genul acesta deoarece 30% din timpul meu liber este dedicat exercitiilor fizice. Exercitii fac de 2 ani dar abia de un an am inceput sa folosesc greutati si sa execut miscari din ce in ce mai complicate, lucrand toate grupele musculare. In prezent am un program destul de incarcat care consta in 2 ore de exercitii pe zi; o ora jumatate dimineata (grupa pricipala) si o jumatate de ora seara. Exercitiile le fac acasa intr-o camera special amenajata asa ca imi este foarte usor sa merg acolo la ce ora vreau eu. In timpul vacantelor aloc 3 ore minim pe zi.

                      Pentru inceput vom dezbate capitolul abdomen, este cea mai predispusa zona la depunerea tesuturilor adipoase.     
Cum rezolvam problema grasimii? In primul rand alimentatia este cea mai importanta cand vine vorba de un corp frumos. Poti sa faci tu cate exercitii vrei, daca o sa mananci numai fast-food sau orice alt tip de mancare nesanatoasa nu o sa ai niciun rezultat (as vrea sa precizez ca daca mananci salate de la fast-food nu inseamna ca mananci sanatos), eventual niste patratele sufocate undeva sub grasimea de pe abdomen pe care le vei simti, dar numai tu vei sti de existenta lor.
                        In orice caz, tot ceea ce ai de facut este sa bei multa apa si sa incerci sa mananci sanatos, asta combinat cu 2-3 luni de exercitii speciale pentru zona abdomenului urmate de un program de intretinere de 2-3 ori pe saptamana. Important este sa intelegem diferenta dintre abdomenul inferior si cel superior, abdomenele clasice lucreaza abdomenul superior, adica primele 2 randuri de patratele; cu aceste exercitii nu vei scapa niciodata de grasime, sunt facute pentru a lucra muschii nu pentru a arde tesutul adipos, asa ca axeaza-te pe exercitii ce lucreaza abdomenul inferior si exercitii cardio. 

                       Dupa ce incep sa ti se para usoare exercitiile pe care le executi pentru partea inferioara, foloseste niste greutati pentru picoare, in acest fel vei simti cum iti arde intreg abdomenul. Exercitiile care presupun rotirea mijlocului sunt foarte bune pentru un abdomen plat, la fel ca si cele de ridicare a picioarelor. Orice program ales este bun, insa nu uita sa schimbi probramele dupa o perioada de timp deoarece muschii au tendinta de a se obisnui cu acelasi set de exercitii si de a nu mai raspunde cum trebuie la efortul depus de tine.
                        


You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...