Mici sfaturi despre manichiura

0 Comments

                Daca tot vorbim despre moda si sport, sa vorbim si despre detaliul cel mai important pe care multe dintre noi il neglijam: manichiura. Nu o sa ma lungesc prea mult pe tema "cum sa avem o manichiura ingrijita", deoarece vreau sa abordez subiectul acesta ca tema principala in viitorul apropiat.       
                Mi-am propus sa va prezint astazi un model pe care l-am facut chiar ieri. Este un model simplu, dar interesant si foarte foarte usor de facut. Simplitatea vine din faptul ca avand o tema jucausa "x si 0", iti lasa libertatea de a trasa linii strambe si de a insera mici greseli fara a strica aspectul general al modelului. Inlocuind "0" cu inimioare punem putina culoare in jocul nostru.
                  Oja alba am aplicat-o in strat dublu pentru a inlatura orice urma de imperfectiune.
                Un sfat important ar fi sa incercati sa nu aplicati oja pe zona din jurul unghiei pentru ca dupa curatare nu o sa ramana o dunga perfect definita pe forma unghiei (in plus daca vreti sa tineti mult modelul, unghia va creste si linia ramasa in urma stergerii se va strica si mai tare); cu putina rabdare puteti sa aplicati straturile fara sa atingeti cuticulele si veti observa ce bine arata astfel.
               Un mic truc pe care l-am mai folosit a fost acela de a aplica un strat de oja alba pe sub unghii dand astfel aceeasi nuanta de alb pe intreaga unghie,atat pe exterior cat si pe interior; si bineinteles am aplicat un strat de lac pentru luciu si protectie. Chiar daca stratul de oja alba dat pe ambele parti arata foarte bine trebuie sa aveti in vedere faptul ca o sa fie destul de dificil de sters asa ca nu recomand aceasta tehnica decat daca aveti multa rabdare.
                Sper ca v-a placut modelul si va vor ajuta sfaturile mele, in josul articolului am lasat cateva poze cu noua mea husa de telefon.




        



                     Eu am schimbat multe huse pana sa ajung la cea actuala pe care o folosesc de o luna. Este foarte utila deoarece imi protejeaza telefonul de razboiul cu cheile (care se poarta in buzunarul de la rucsac), si de eventuala mizerie care ar putea ajunge la el. Telefonul nu trebuie nici el sa fie neglijat cand vine vorba de ingrijire. Am ales o husa potrivita care sa aiba un model ce se potriveste cu stilul meu si care sa nu iasa prea mult in evidenta. (nu am inteles niciodata moda huselor cu urechi de iepuras sau alte animale). Evident este preferabila o husa cat mai subtire si practica.
                    






You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...