Ultimele produse

0 Comments

         De cateva zile am primit ultima comanda, iar cu acest prilej o sa va prezint cateva produse de baza care se potrivesc oriunde ai merge. Pudra, corectorul si baza de fard sunt in nuantele cele mai deschise pe care le-am gasit... deoarece iarna se apropie cu pasi repezi iar bronzul meu atarna de un fir de ata. Am sa iau fiecare produs in parte sa discutam mai pe larg detaliile.
         Unul dinte cele mai faine parfumuri pe care le-am avut vreodata este Secret Fantasy. Faptul ca il cumpar pentru a doua oara este o premiera deoarece mereu imi place sa aleg ceva nou. Sticulta de 50 ml este tare adorabila, iar mirosul este pe masura! Are o aroma incredibila si ma declar total indragostita de acest parfum!

           Dupa cum am spus si mai sus pudra, corectorul si baza de fard sunt nuantele cele mai deschise pe care le-am gasit. Pudra ColorTrend - translucent;


             Baza pentru fard este nuanta light beige; este prima data cand cumpar asa ceva si sunt foarte multumita de alegere. O folosesc in zilele obisnuite fara a aplica fard pentru ca imi place nuanta pe care o da. La aplicarea fardului impiedica imprimarea lui pe partea de sus a ploapei si ii ofera durabilitate. Imi place mirosul si textura acestei baze.  Corectorul ColorTrend este in nuanta Light si pot spune ca la mine nu da rezultatele asteptate, dupa un timp incepe sa se adune si da un aspect nenatural zonelor pe care este aplicat.




               Nuanta aceasta mi-o doream de mult, imi plac in general culorile inchise care se invart in jurul nuantei de maro, urasc rujurile mov, galbene, rosu foarte aprins, verde si unele nuante de portocaliu. Pana acum imi cream o nuanta asemanatoare aplicand un ruj rosu aprins peste care aplicam pudra, in final ramanea un maro destul de inchis, dar foarte dragut. O sa va prezint si cum faceam acest lucru.


       Luciul de buze 3D plumping care da senzatia de intepatura, imi place foarte mult si acesta pentru ca ofera oarecum o marire a buzelor nu foarte vizibila, iar buzele mele se simt revigorate. Il aplic de multe ori fara a pleca undeva pentru ca iubesc senzatia pe care o ofera.


     Si in final rimelul TheONE nuanta black care se dovedeste a fi cel mai bun rimel de pana acum; si creionul de sprancene in nuanta dark brown pe care il folosesc doar pentru contur fiind o nuanta destul de inchisa, pentru umplerea sprancenelor folosesc un creion mult mai deschis, dupa care aranjez firele cu o periuta care in acelasi timp imbina si cele doua nuante de creion si inlatura surplusul






You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...