A new beginning

0 Comments


        Salutare tuturor! Dupa o perioada in care m-am ocupat de blogul "Picaturi de Stil", m-am gandit sa schimb putin perspectiva si sa incep un nou blog "Unlimited". Cu toate ca nu am reusit sa gasesc un nume la fel de original, Unlimited pare sa aiba un viitor stralucitor. Acesta se va axa mai mult pe stilul meu vestimentar si pe cel de viata, in vreme ce Picaturi de Stil cuprinde sfaturi generale despre moda si opiniile mele referitoare la acestea. Stiu ca va fi greu sa ajung iar la performantele neasteptate pe care le-a avut blogul anterior, dar cu multa rabdare si dedicatie, si mai ales, cu ajutorul vostru, acest fapt se va implini.
        In principal scopul este acelasi ca si la primul blog, sa ofer inspiratie prin impartasirea stilului meu, diferenta este in felul prin care voi face asta. Prin "stilul meu" nu ma refer doar la haine, ci si la modul de viata. Pentru a avea un rezultat maxim trebuie sa obtinem un balans intre MODA si SANATATE, iar eu voi incerca sa va transmit si voua modul in care imbin eu cele doua puncte cheie.
         Mai multe informatii veti afla pe parcurs, sper ca v-am starnit curiozitatea si o sa aveti in vedere acest blog.  Pe data viitoare! 

        Contul meu de INSTAGRAM AICI <3
        


You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...